Як виглядатиме нова школа мистецтв в Ірпені
Команда Irpin Reconstruction Summit презентувала концепцію проєкту нової Ірпінської дитячої школи мистецтв ім. М. Вериківського.
“У новій школі мистецтв заплановано створити музичний музей з інтерактивними експонатами та музичними інструментами, які будуть створені у різних формах і розмірах. Інтер’єр концертної зали школи буде створено за мотивами лісу. Відчуття присутності на природі підсилюватиме дизайн у зелених та коричневих кольорах, природна акустика і вікно, яке пропускатиме у залу природне світло», — зазначає команда архітектурного бюро MODUS, яка працювала над проєктом.
За задумом проєктантів будівля буде складатися з блоків: навчальних мистецьких класів, вестибюлю із зеленим експлуатованим дахом та закругленого залу. Головний вхід матиме два тамбури, що дозволить на період окремих подій в концертній залі робити входи школи і групи залів автономними. Під час подій вестибюль буде ділитись розсувною перегородкою на дві автономні зони – навчальну та концертну.
В навчальній частині біля ліфтів буде розташований простір з другим світлом в якому буде знаходиться амфітеатр. У вестибюль виходять засклені вітрини бібліотеки та інтерактивного дитячого музичного музею. Також гардероби та кафе. Амфітеатр буде використовуватись в якості зони очікування. В ньому запроєктовано декілька дитячих перископів, через які можна буде заглядати в музей розташований поруч. Також тут буде розташована художня студія та студія звукозапису з можливістю встановити великий рояль. Тут же розташуються додаткові кабінети в зоні укриття, а також майстерня ремонту музичних інструментів, підсобні та технічні приміщення.
В школі пропонується створення невеликого, але унікального для України дитячого музичного музею з інтерактивними експонатами та можливістю взаємодіяти з деякими важливими музичними інструментами. Для розробки концепції музею пропонується залучити спеціалістів музичного, педагогічного та музейно-виставкового напрямків.
Над проєктом працювали архітектурне бюро MODUS (м. Київ) та «ANV consuting».