Понад двісті рекламних конструкцій демонтували у Львові за два місяці
Львів наводить лад з вивісками. За липень-серпень у місті демонтували 221 конструкцію. Їх підприємці встановили самовільно або ж вивіски не відповідали затвердженим у місті вимогам. Про це повідомили у департаменті природних ресурсів, будівництва та розвитку громад ЛМР.
«Вивіска чи реклама – це важливий елемент міського середовища. Та вона не повинна створювати візуального хаосу і світлового шуму. Має бути чіткою, лаконічною та естетичною, гармонійно вписуватись у загальний архітектурний стиль міста, – наголошує директор департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Тарас Кубай. – Коли світла забагато і воно мерехтить різними кольорами – це спотворює вигляд міста, а надто коли йдеться про середмістя, яке є спадщиною ЮНЕСКО. Саме тому підприємців просимо стишувати світло у вітринах і не перетворювати місто на різнокольоровий шанхай».
Від початку року в громаді демонтували 648 рекламних конструкцій. Серед найчастіших порушень – невідповідність формі, розміру та кольору, заклеєні рекламними зображеннями вітрини тощо, йдеться у повідомленні.
За впорядкування рекламних вивісок у Львові взялись ще 2016 року. Львів став став першим містом, яке уклало порядок розміщення малих архітектурних форм (вивісок). А для підприємців розробило спеціальні додатки, де прописали основні правила оформлення вивіски. Зараз триває робота над оновленням вимог щодо розміщення вивісок у Львівській міській територіальній громаді. Під час останньої інвентаризації до реєстру внесли понад 12 тисяч вивісок.
Колаж: Львів. Містобудування